ا
-
البرزی دعوتی، هادی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
امین فرد، احمد
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
ب
-
بهشتی، یاسر
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
د
-
درویشی، امید
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
ر
-
رضائیان، محمدجواد
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
ش
-
شکرگزار، رضا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
گ
-
گنجی، بهرخ
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
ن
-
نصراللهی کاسمانی، اکبر
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
نیک ملکی، محمد
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد