نمایه نویسندگان

ا

  • البرزی دعوتی، هادی آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • امین فرد، احمد خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]

ب

  • بهشتی، یاسر استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]

د

  • درویشی، امید بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]

ر

  • رضائیان، محمدجواد مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]

ش

  • شکرگزار، رضا مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]

گ

  • گنجی، بهرخ بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]

م

ن

  • نصراللهی کاسمانی، اکبر مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • نیک ملکی، محمد ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]